Inspirasi Anda

Redha itu perlu, Rindu itu pasti

25hb Disember 2015 Abang, pagi ni bila bangun tidur air mata ayang menitis lagi...rindukan abang. Abang selalu ada dalam mimpi ayang.. ...

Monday, 22 February 2016

Hari lahir abang..tapi abang bersama Allah

23 Februari 2016

Assalamualaikum, abang..suamiku yg ku kasih hingga akhir hayat...

Abang, Selamat hari lahir!!!. Sedihnya....ayang tak mampu ucapkan di hadapan abang lagi..sbb abang dah tiada bersama ayang buat selamanya...abang bersama Allah...

Abg, dulu kita selalu kumpul hari2 istimewa kita...ulangtahun perkahwinan kita pd bulan januari, harijadi ayang dan abang pada bulan februari..last2 kita sambut semua tu pada bulan Mac. Kita bersyukur dengan apa yg kita ada,meskipun kita tak mampu nak sambut meriah dan hebat seperti orang lain,tapi ayang  yakin cinta dan kasih abang selalu ada utk ayang...pastinya ayang juga begitu,setia sbg isteri utk abang...

Sukar sebenarnya abang utk ayang lupakan kenangan kita, terlalu byk yg indah daripada yg pahit...ayang tak dpt nak tengok wajah abang yg gembira bila ayang ucapkan selamat hari lahir sambil menggenggam tangan abang...abang, ayang rindu sangat kat abang..

Sehingga hari ni, doa masih ada mengiringi abang..cuma abang dah lama tak dtg jenguk ayang dalam mimpi...

Hidup ini kadang2 sukar utk dilalui tanpa abang yang boleh menegur salah silap ayang...yang boleh mengajar ayang tentang benar dan salah...abang, sukarnya nak mengawal hidup wanita yg memiliki 1 akal dan 9 nafsu ni..benarlah kerisauan abang dulu.."macamanalah keadaan isteri abang nanti bila abang dah takde"...kalaulah abang dapat lihat keadaan ayang sekarang..mesti abang sedih...

abang, ayang riindu abang, ayang rindu kasih sayang dan kebaikan abang...